.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي؛
یونسی: تهديد شبكه هاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران، در اين جلسه خاطر نشان ساخت: بايد سازو كاري علمي، اصولي و كارآمد براي مقابله با اين پديده و بهره گيري موثر و مثبت از فضاي سايبري و تكنولوژي هاي نو طراحي كنيم.
تهديد شبكه هاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم
 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي استان، مباحث مربوط به فضاي مجازي را از اساسي ترين و ريشه اي ترين موضوعات جامعه دانست و ياد آور شد: بايد به سمت ايمن سازي جامعه در برابر آسيب ها و تهديدهاي فضاي سايبري برويم و در اين راستا بسيج همه امكانات و مشاركت همه دستگاه ها و نهادها ضروري است.

وي با اشاره به اين كه كشورهاي برخوردار از استقلال، همواره در معرض هجوم زورگويان نظام جهاني به شيوه هاي مختلف بوده و هستند و جامعه انقلابي ايران اسلامي نيز از اين قاعده مستثني نيست، خاطر نشان ساخت: بايد سازو كاري علمي، اصولي و كارآمد براي مقابله با اين پديده و بهره گيري موثر و مثبت از فضاي سايبري و تكنولوژي هاي نو طراحي كنيم.

يونسي با اشاره به به اين كه مازندران از بالاترين ضريب نفوذ اينترنت در كشور برخوردار است، افزود: از توانمندي نخبگان و دانشمندان بايد در راستاي بهره گيري از تكنولوژي براي تبيين فرصت و تهديدهاي اين حوزه به صورت علمي استفاده شود.

يونسي با اشاره به عصر انفجار اطلاعات و دهكده جهاني، گفت: رسانه هاي مجازي پديده قرن هستند و دنياي ارتباطات را تسهيل نموده اند.

وي تاكيد كرد: بايد جامعه را در مقابل آسيب هاي شبكه مجازي واكسينه كنيم و تهديدات جامعه مجازي را جدي بگيريم.

يونسي، با تاكيد بر اين كه بايد از فضاي مجازي به نفع مديريت فرهنگي جامعه خود استفاده كنيم، گفت: دستگاه هاي فرهنگي، تهديدات فضاي مجازي را جدي بگيرند و آموزش هاي لازم را به صورت مستمر براي كاربران خود برگزار نمايند.

معاون استاندار مازندران، تصريح كرد: براي مقابله با ترويج پديده هاي ضد ديني و مذهبي و مخالف شئونات انساني كه امروز در دستور كار دشمن است، بايد همه ظرفيت هاي ديني، فرهنگي و معنوي جامعه به ميدان بيايد.

وي بر تعامل و هم افزايي همه نهادهاي فرهنگي و اجرايي در پيشگيري از آسيب هاي فضاي مجازي تاكيد كرد و گفت: سازمان هاي مردم نهاد، صدا و سيما و رسانه ها ظرفيت مطلوبي براي رويايي با اين پديده را در خود دارند كه مي طلبد با آسيب شناسي علمي، برنامه يي جامع براي استفاده از آن ها تهيه شود.

در اين جلسه كه برخي مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي و نمايندگان نهادهاي مختلف حضور داشتند، اعضاء به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.